2/12/2016

long time no see

Moikka! Pitkä tauko, jonka aikana oon kerennyt potemaan flunssat, vatsataudit ja pari tervettäkin päivää on ollut. Tänään palailtiin kisatauon jälkeen kisailemaan omaan kotirinteeseen, eli Tahkolla pidettiin kisat. Tänään laskettiin suurpujottelukilpailu, joka mun osalta meni keskiverrosti. Ensimmäinen lasku oli hyvä virheistä huolimatta ja olin kuudentena sekunnin kärkeä perässä. Toinen lasku meni taas linjoja pyöritellessä ja ero kärkeen kasvoi sekunnista kolmeen. Laskin kuitenkin parhaat suurpujottelu pisteeni tällä kaudella ja oikeastaan koko fis-urani aikana. En kuitenkaan ole kovin tyytyväinen, sillä toinen lasku oli sen verran huono suoritus. Huomenna ja sunnuntaina lasketaan pujottelukilpailut. Sen verran erikoisemmat kisat mun kannalta, että lasken kaverin suksilla, jotka on mulle treeneissä todettu toimivammiksi (suurpuikan laskin omilla suksilla).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti